De laatste dagen - Reisverslag uit Ventura, Verenigde Staten van familie Snijders Snijders - WaarBenJij.nu De laatste dagen - Reisverslag uit Ventura, Verenigde Staten van familie Snijders Snijders - WaarBenJij.nu

De laatste dagen

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg familie Snijders

23 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Ventura

De koffers zijn weer gepakt. De camper zo goed als schoon..bijna klaar voor de terugreis!
De laatste dagen zijn we via de kust, maar ook nog een stukje door de bergen dichterbij San Fransisco gereden. Vandaag nog 80 km en dan zijn we waar we drie weken geleden begonnen. Wat was het gaaf allemaal! Charlotte in Santa Barbara kunnen ontmoeten. Leuk om te zien hoe ze het naar de zin heeft daar! Ze had wel een jaar willen blijven! De laatste dagen zeeolifanten van dichtbij kunnen bekijken. Mooi om te zien!
Gisteren overnacht langs een riviertje. Erg vlakbij een grote bosbrand. Indrukwekkend als je leest hoe het ontstaan is (door illegaal vuurtje te stoken) en wat voor een gebied er nu verwoest is. Het is nog steeds aan het uitbreiden.
Het gekke is dat we gewoon hier legaal een kampvuur mochten maken. Ze hebben speciale bakken ervoor staan. Eerst dachten we dat doen we niet, maar aangezien het behoorlijk afkoelde hebben we toch heerlijk om een vuurtje heen gezeten.
De herten liepen vervolgens langs het beekje op.
Het is ons erg goed bevallen met een camper hier. Soms even stress of er nog een campingplek beschikbaar was, maar het is heerlijk overal je huisje bij je te hebben. Nu weer genieten van de ruimte thuis straks!
Bedankt voor alle leuke reacties en tot in ons eigen kikkerlandje!

• 23 Augustus 2016 - 19:12

Ingrid: