Bryce canyon, monument Valley en Lake Powell - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van familie Snijders Snijders - WaarBenJij.nu Bryce canyon, monument Valley en Lake Powell - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van familie Snijders Snijders - WaarBenJij.nu

Bryce canyon, monument Valley en Lake Powell

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg familie Snijders

13 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Zion

Even een reisverslag van 3 dagen! Gebrek aan WiFi soms.
En als we wifi hebben laadt het verslag soms gewoon niet
De meiden in ieder geval blij dat ze af en toe snapshats kunnen laden! Als Nederland niet slaapt tenminste
Even een reisverslag van 3 dagen! Gebrek aan WiFi soms

Wat een mooie natuur hebben we weer gezien Bryce canyon met een enorme diepte naar beneden. Een stuk erdoorheen gewandeld. De kuitspieren voel je hier wel, wat een klim soms!
Gisteren Monument Valley bezocht! Met een indiaan in een open wagen door het park gereden. Met uitleg van alle monumenten! Apart hoe ze daar nog leven. Behoorlijk primitief zeg maar! Een camping naast het park gehad en daar heerlijk kunnen genieten van de zonsondergang. Wat een uitzicht!!
Vandaag weer een rustigere dag ingelast. Eerst naar Page gereden waar de Colorado rivier door de canyon loopt. Wat een hoogte! De horse shoe bend wordt deze plek genoemd !
VNmidsag naar Lake Powell gereden en daar heerlijk aan een strandje van de Colorado rivier genoten!
Morgen weer door naar de Grand Canyon!
Dank jullie wel voor de leuke reacties!
Liefs van ons

• 15 Augustus 2016 - 22:19