Zion national park - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van familie Snijders Snijders - WaarBenJij.nu Zion national park - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van familie Snijders Snijders - WaarBenJij.nu

Zion national park

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg familie Snijders

09 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Zion

Gisterenochtend uit Las Vegas gereden. Geweldig om gezien te hebben en wat een contrast met eind van de dag waar we op een natuurcamping tussen de paarden hebben gestaan.
De planning was om Zion national park te bezoeken. Na een paar uur gereden eerst maar eens geluncht voor het park. Vervolgens het park in en de wandelroute langs de rivier gevolgd. Wat een belevenis. In het begin probeerden de meiden nog een beetje droog te blijven, maar uiteindelijk met korte broek schoenen en al maar compleet het water in☺️! Het is bijna niet op foto's vast te leggen. Wat een indrukken. En wat voel je jezelf klein tussen alle rotsen.
Uiteindelijk weer de weg vervolgd richting camping. 'S ochtends de camping telefonisch geboekt en dan is het altijd weer afwachten waar je terecht komt. Dit keer weer op een hele rustige plek met geweldig uitzicht! Kampvuurtje gemaakt en heerlijk met zijn vieren omheen gezeten.
De planning wel wat aangepast, want we zijn er wel achter dat alles zien toch onmogelijk is. De afstanden zijn zo groot. Ook een beetje rust inbouwen af en toe om niet na drie weken uitgeput thuis te komen!
Volgende bestemming wordt Bryce Canyon en Capitol Reef.
Veel liefs van ons

• 11 Augustus 2016 - 16:43

O(pa) O(ma) Peters:

Hallo kinderen , het ziet er zeker indrukwekkend uit!!! Ogen te kort!!! Prachtige natuur wat Knus met het kampvuurtje leuk !kon je nog zwemmen bij het zwembad? Ziet er lekker uit ,verfrissing in het water leek mij ook lekker succes maar weer naar de volgende belevenissen liefs ons.

• 11 Augustus 2016 - 21:20

Carianne:

Ziet er heerlijk uit! En zo lekker zonnig! Geniet ervan samen, mooie herinnneringen maken!

Xx

• 12 Augustus 2016 - 16:17

Chantal:

Lieve alle vier, een mooie onvergetelijke reis maken jullie zeg! Wat een belevenis en wat een indrukken doen jullie op. Prachtig! Geniet er nog lekker van. Zoals jij Mar altijd zegt: niet met mate, maar met vaten

• 12 Augustus 2016 - 16:19

• 12 Augustus 2016 - 16:22

Dikke

• 16 Augustus 2016 - 17:36

Familie Snijders Snijders:

Dank jullie wel voor alle reacties! Nou... Dat zwembad op die camping zag er niet echt lekker uit