Yosemite park - Reisverslag uit Shaver Lake, Verenigde Staten van familie Snijders Snijders - WaarBenJij.nu Yosemite park - Reisverslag uit Shaver Lake, Verenigde Staten van familie Snijders Snijders - WaarBenJij.nu

Yosemite park

Blijf op de hoogte en volg familie Snijders

07 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Shaver Lake

2 dagen Yosemite park en wat een overweldigende ervaringen. Na San Fransisco met de trein, bus en lopend de camper aan de andere kant van de stad ophalen. Voordat we daar weg waren, waren we instructiefilmpjes, rondleiding door de camper etc verder. Toen een Walmart in. Ongeveer alles te krijgen, behalve verse groenten en fruit (wat de meiden niet zo'n ramp vinden. Maar wij wel na twee dagen de Amerikaanse leefstijl aan te hebben gehouden! Uiteindelijk met veel vertraging om tien uur 's avonds op de eerste camping aangekomen. Iedereen kapot en Maud nog koorts ook
De volgende ochtend ging het langzaam beter met Maud en op met de camper naar Yosemite park. Wat een natuur..Je kan het bijna niet beschrijven, maar ik weet wel dat je je erg klein voelt tussen alle rotsen en bomen 'S avonds doorgereden naar de volgende camping en raad eens Tom wat we tegenkwamen..... Een bruine beer die zomaar op de weg stond. Fototoestel in de aanslag, maar helaas te laat....! Maar wat een gaaf gezicht! Aangekomen op de camping kregen we een plek aangewezen. En je raadt nooit naast wie we stonden.... Familie le Comte
Hoe stom toeval kan het zijn. Dit was echt niet gepland. Uiteindelijk de BBQ samen aan alsof we in Duiven waren!
Vandaag opnieuw in alle vroegte Yosemite park ingegaan en richting de valei gereden. Ontbeten lags de kant van de weg! Daar een wandel track gevolgd richting de watervallen! Een pittige wandeling met veel hoogtemeters, maar wat was het de moeite waard...! De eekhoorn's van dichtbij te fotograferen (oh ja Elke heeft de foto gemaakt moest ik erbij vermelden, Haha.
Morgen in alle vroegte naar Las Vegas om daar twee dagen te verblijven! Wordt vervolgd!
Veel liefs van ons❤️❤️❤️

• 07 Augustus 2016 - 12:20

Carianne:

Hi family,

Hopen dat koorts gauw zakt, misschien even last van tijdsverschil en ander klimaat?
    De titel van je stuk is yosemite park maar hoe was het daar dan? ;-)
    Geniet van alles wat jullie zien daar!

Liefs,
    John, Carianne

• 07 Augustus 2016 - 14:33

(0)pa En (0)ma Snijders:

HAllo luitjes,Maud snel weer beter worden,spannend rijden met de camper.Komen jullie geen ogen tekort met zoveel moois om jullie heen.Genieten maar liefs (0)pa en (0)ma Snijders..

• 07 Augustus 2016 - 15:44

O(pa) En O(ma) Peters :

Hoi allemaal ,lekker moe allemaal !! Zal wel wennen zijn de eerste dagen , andere vakantie !wel genoten ?en meiden al blaren ? Mooie foto elke wat is het voor beestje ? Maud snel weer fit worden liefs van ons

• 07 Augustus 2016 - 20:46

Werner:

Hoi allemaal,
    Ik ben ingelogd! Leuk zeg om jullie te volgen in het "mooie land van mogelijkheden".
    Dadelijk gaat Rob nog voor de presidentsschap :-)
    Hopelijk voelt Maud zich snel beter!
    Fijne rondreis en vooral genieten. En ja, niet met mate, maar met vaten :-)
    Big Brother watching you... en reis met jullie mee.

Groeten van Channie, kids en van mijzelf natuurlijk.

Cheers!

• 08 Augustus 2016 - 18:33

Familie Snijders Snijders:

Carianne, je hebt helemaal gelijk

• 08 Augustus 2016 - 18:35

Familie Snijders Snijders:

Het verslag valt iedere keer voor een deel weg! Nu is het compleet als het goed is

• 08 Augustus 2016 - 22:33

O(pa) O(ma)Peters :

Sorrij Elke ik had niet gezien dat het een eekhoorntje was ,nu het verslag er helemaal op staat is het duidelijk !! Leuk wat jullie meemaken en zien, liefs ons .