De voorbereidingen in volle gang! - Reisverslag uit Duiven, Nederland van familie Snijders Snijders - WaarBenJij.nu De voorbereidingen in volle gang! - Reisverslag uit Duiven, Nederland van familie Snijders Snijders - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen in volle gang!

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg familie Snijders

01 Augustus 2016 | Nederland, Duiven

Nog een paar uurtjes en de reis gaat beginnen! De meiden liggen net op bed en wij gaan er zo achteraan.
Spannend is het toch wel om na alle voorbereidingen er nu echt voor te staan!

Half twee vannacht gaat de reis richting Schiphol. Zeven uur de eerste vlucht Met Swiss air LX 737 naar Zurich om vervolgens om 9.40 richting San Fransisco te vertrekken met vlucht LX 36.

Een hele reis. Uiteindelijk zullen we rond 22 uur Nederlandse tijd in San Fransisco aankomen.

We houden jullie op de hoogte van onze avonturen!

• 01 Augustus 2016 - 21:30

Pa En Ma Peters. Opa En Oma:

Lieve kinderen een fantastische !!vakantie goede reis

• 01 Augustus 2016 - 22:08

John En Carianne :

Hey Lieve mensen,
    We wensen jullie een hele goede reis en zijn nu al benieuwd naar jullie verhalen en foto's

• 02 Augustus 2016 - 16:34

Monique:

Lieve allemaal,
    Heel veel plezier! Wij gaan jullie volgen

• 02 Augustus 2016 - 21:23

(O)pa En (0)ma Snijders:

Na een vermoeide vlucht de voeten op Amerikaanse bodem,voelt goed!!!!Nu genieten en alles opnemen of een dagboek bijhouden,.maar natuurlijk vooral genieten.liefs (O)pa en (O)ma Snijders.

• 02 Augustus 2016 - 23:15

Ingrid:

Top dat jullie goed zijn aangekomen..Wij volgen jullie zodat lijkt alsof er toch nog op vakantie gaan..

• 04 Augustus 2016 - 21:06

Pa En Ma Snijders:

Hallo ,

Een mooie stad om te starten,nou nog met de camper over de brug en dan het land verkennen,goede reis en veel plezier. Hier is alles oke.Liefs en kus van (O)pa en (O)ma Snijders